.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به کار ستاد جریان انحرافی در آمل

آنگونه که پیداست برنامه اسفندیار رحیم مشایی و نزدیکانش برای سرمایه گذاری جدی انتخاباتی در استان مازندران جهت تصاحب ده کرسی از دوازده کرسی نمایندگی مجلس از این منطقه خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد، جنبه عملی به خود گرفت و ستاد انتخاباتی حامیان مشایی در آمل هر چند غیر رسمی اما عملا آغاز به کار کرده است.

در این راستا "م ی"، شخص معلوم الحالی که در بین جریانات سیاسی آمل بیشتر فردی "هرهری مسلک" و "بادی به هر جهت" شناخته می شده، مستقیما از تهران جهت ساماندهی ستاد انتخاباتی مجلس و همچنین یارگیری های گسترده از اقشار مختلف این شهر ماموریت یافته است.

این شخص از دوستان بسیار نزدیک فقیه، رئیس کنونی سازمان هلال احمر که گفته می شود مسئول ستاد حامیان مشایی در انتخابات مجلس است، بوده و احتمالا همین نزدیکی موجب سپردن فعالیت های انتخاباتی این جریان در آمل به وی شده است.

"م ی" طی سال های دولت نهم همواره جزو منتقدین جدی رویکرد انقلابی دکتر احمدی نژاد و دولت او بود و در مواردی نظیر "سفرهای استانی" به تمسخر این اقدام ارزشمند و مورد تایید رهبری می پرداخت!

گفتنی است وی و دوستانش در مدت دو ماه گذشته موفق به ثبت شرکتی نمادین! برای پوشش فعالیت های انتخاباتی شان و همچنین راه اندازی سامانه پیام کوتاه با هدف تاثیرگذاری بر افکار عمومی در انتخابات آتی شده اند./6بهمن


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی 29 خرداد 1390
الآن چیزی حدود 2 ماه میباشد که این گروه در بـابــل و به مرکزیت پاساژ عطر زیستان ( مقابل پاساژ شهریار ) شروع به فعالیت و جذب نیرو کرده که تا اینجا بسیار موفق نشان داده
فرشاد راعی 29 خرداد 1390
مردم آمل اجازه عرض اندام منحرفان را نخواهند داد
نا شناس 30 خرداد 1390
بـابــل هم که همش سرش درد میکند برای مسائل سیاسی و از اینجور حرفها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.